My life :chapter 1

DET HÄR ÄR EN TJEJ SOM HETER SARA OCH HON ÄR 16 ÅR HON ÄR GALEN I JUSTIN BIEBER
                                                                 SARAS PERSPEKTIV:




                              - jag vaknade för att jag hörde att någon skrek så jag kollade upp och det
                                så klart min bästis jag frågade henne vad som hade hänt hon bara stod
                                 och gappade jag frågade om hon behövde åka till ett sjukhus eller nåt
                                  hon avbröt mig.


                               - omb justin bieber kommer till sverige om 1 vecka aaaaaaa 
 


                              -både jag och hon skrek och vi hoppade jag gick ner till mina föreldrar för
                                att prata med dom .







                                                             JOHANNAS PERSPEKTIV:





                               - Jag vaknade och sara låg fortförande och sov jag tänkte inte väcka henne så
                                 jag tog fram min data som jag hade tagit med mig till henne och jag låddade in på
                                 twitter och justin bieber hade skrivit att han kommer att åka till sverige jag blev så
                                 himla glad så att jag skrek och då vaknade sara jag hade helt glömt bort att hon sov
                                 men hon frågade varför jag skrek jag bara kollade på henne och hon bara sa att jag
                                 skulle säga det så sa jag att justin kommer till sverige och då började även hon skrika
                                 och vi hoppade av glädje då sa jag till sara att hon måste med till konserten då sa hon 


                              - jag måste först övertala mina föreldrar men jag hoppas att jag får åka ditt med dig:)







                                                          SARAS PERSPEKTIV :

                                     


                                               - Jag gick ner för att fråga och då kallade jag på min mamma 
                                                  och pappa och då frågade jag om jag fick gå på justin biebers
                                                  konsert med johanna 

                           
                                              - vi får se hur mycket det kostar för jag har hört att såna dära bäver
                                                 biljetter är dyra men jag måste prata med johannas föreldrar


                                              - han heter faktiskt justin bieber inte bäver mamma du vet väl det för det
                                                har jag sagt över 1000 gånger nu men ja du kan prata med johannas 
                                                 föreldrar


                                              - jag gick upp på mitt rum och man såg hur nyfiken hon va .










                                                            JOHANNAS PERSPEKTIV:




                                                - nu kom entligen sara hur gick det fick du gå på konserten?



                                               - min mamma sa att hon ska prata med din mamma först och hon sa att
                                                 jag kanske får 
 


                                              -okej men hoppas att du får plötsligt hö jag saras mobil ringa och hon svarar
                                                och går ut från hennes rum och sen kommer hon in och är helt glad vem var det
                                                 frågade jag?




                                               - D-d-e-e-t-t v-a--ar




VEM KAN DET VARA SOM RINGDE SARA VAD TYCKTE NI KOMENTERA

Kommentarer
Postat av: sese

ok åfta sara och johanna hahaha<33

2010-12-27 @ 21:35:32
Postat av: sese

så coolt vem ska tycka om det.

2010-12-27 @ 21:36:18
Postat av: jalila

hejjjj<33

2010-12-27 @ 21:37:08
Postat av: samira

:S

2010-12-27 @ 21:53:42
Postat av: Anonym

Jag tycker att texten är rörig!

2010-12-28 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0